Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Το μπαλκόνι μας (Για τη Ρωρ)



Σήμερα το πρωί, έκατσα κι ήπια τον καφέ μου στο μπαλκόνι μας.
Μπορεί να μου έλλειπες, ξέρεις εσύ, αλλά με αποζημίωνε ο ήλιος και τα λουλούδια.
Έχουν όλα ανθίσει. 
Κρέμονται 
μέχρι το μπαλκόνι του από κάτω ορόφου. Ίσως αυτοί να τα βλέπουν καλύτερα απ ‘ ότι εγώ, σκέφτηκα και κάπου μέσα μου χάρηκα που το 
μοιράζονται κι άλλοι..

 Έπειτα, κατεβαίνοντας κάτω, έριξα μια ματιά από το δρόμο. 
Το πιο όμορφο μπαλκόνι της πολυκατοικίας, σκέφτηκα.
 
Δεν μπόρεσα, παρά να σταθώ και να το 
φωτογραφίσω.

Η αδυσώπητη Άνοιξη, δεν καταλαβαίνει τίποτε! Όλα τα κατανικά. 
Η φύση θα κάνει τη δουλειά της, ανεξάρτητα από κρίσεις, εκλογές και λοιπές αηδίες, οι οποίες ταλαιπωρούν τη ζωή μας. Μας μοστράρει μες στη μούρη τα κάλλη της και μας επαναφέρει, πολλές φορές σοκαριστικά στην πραγματικότητα, βγάζοντάς μας από το λήθαργο, που μέσα του μας πετάνε όλοι οι χοντροκέφαλοι- (ή και απλά χοντροί). Αυτοί που θέλουν να μας κάνουν υποχείρια.


Όχι, Ρωρ, αγάπη μου! Μη χάνουμε τα βασικά. 
Από τη Φύση ξεκινάμε. 
Μέρος της είμαστε, σ’ αυτήν επιστρέφουμε. Ας πάνε όλοι οι άλλοι να κυνηγάνε τα λεφτά και τις εξουσίες. Ας ψάχνουν και την ψήφο μας στις εκλογές. Γιατί πολιτική άνοιξη δεν υπάρχει και ούτε υπήρξε ποτέ. Ανεξάρτητα από αυτό που νομίζουν μερικοί. 
Μόνο πολιτική ανυπαρξία υπάρχει.


Κι αυτό θα αλλάξει.


Μόνη της έρχεται η άνοιξη. 


Δεν τη φέρνει κανένας σιχαμενοπολιτικός. Ξυπνάμε μια μέρα από το λήθαργο του χειμώνα και ανακαλύπτουμε πως ο κήπος, φούντωσε!  


ΥΓ. Ξέχασα να σου πω πως πίνω 
μόνο ελληνικό 
καφέ και 
όχι γαλλικό. 
Αυτό όμως το ξέρεις. Όπως ξέρεις και το ότι 
η καφετιέρα του γαλλικού 
έπαψε να γουργουρίζει εδώ κι ένα μήνα. 
Σε περιμένει σιωπηλή.

ΥΓ.2 Δεν ξέρω πώς μου' ρθε το τραγουδάκι....
Καλή μέρα. Καλή Άνοιξη







7 σχόλια:

serenata είπε...

Ζηλεύω το μπαλκόνι σου!
Τι όμορφο μέρος να καθίσεις για καφέ...
Το καλοκαίρι όμως ο κήπος μου είναι καλύτερος...νομίζω :)
Φιλάκι!

dimiscon είπε...

@ serenata: Έχεις κήπο; Τέλειο!

xristin είπε...

Με τόσο λουλουδικό γλυτώνεις και το κυνήγι του Μάη στους αγρούς!

Υ.γ
Η λεκτική επαλήθευση είναι απαραίτητη;
Λέω εγώ τώρα!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Τι όμορφο μπαλκόνι!!!

dimiscon είπε...

@xristin το κυνήγι του Μάη δεν το χάνω. νομίζω πως η λεκτική επαλήθευση είναι απαραίτητη...
@ΠΑΥΛΟΣ Ευχαριστώ... το περιποιούμαι πάντως.

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Πολύ όμορφο το μπαλκόνι!!!! Όπως το λες.... η άνοιξη δεν γνωρίζει τίποτα από όσα γίνονται ανάμεσά μας.... Εκείνη συνεχίζει το έργο της, δίνοντας χρώμα και άρωμα στην μίζερη ζωή μας....
Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα!!!!!

dimiscon είπε...

@stavroulazerva : Να 'σαι καλά.Καλό μήνα σε όλους μας!!!