Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Τα μποτάκια

Πρέπει να ήμουν 14-15 χρονών, τότε που ο πατέρας μου, γυρίζοντας από τη δουλειά, μου έφερε ένα ζευγάρι μποτάκια. 
Ο πατέρας μου δεν ήταν ο τύπος που ψώνιζε ρούχα. Αυτή τη δουλειά την έκανε η μάνα μου, για όλη την οικογένεια. Έτσι λοιπόν, με εξέπληξε η  κίνησή του. Τα κοίταζα παραξενεμένος, για ώρα, πριν του πω : "Ευχαριστώ ΄μπα". ('μπα τον έλεγα).
Ήταν μαύρα με στρογγυλές μύτες, σόλες, τακούνι και φερμουάρ στο πλάι. Καρεκλάδικα, τα λέγαμε. Τα φορούσες στη Ντίσκο και έκανες φιγούρες και στροφές πάνω στο τακούνι, με μουσική συνοδεία Bee Gees.
Από μέσα, ήταν ντυμένα με ψεύτικη γούνα και ήταν τα πιο ζεστά παπούτσια που έχω φορέσει ποτέ. Αυτό το θυμήθηκα χτες. 
Χτες που μπήκα σε ένα μαγαζί και, χωρίς πραγματικά να τα χρειάζομαι, αγόρασα ένα ζευγάρι μαύρα μποτάκια, με φερμουάρ στο πλάι και τακούνι για στριφογυρίσματα, στη Ντίσκο που δεν υπάρχει πια.
Μα, πάνω απ΄ όλα, με ψεύτικη γούνα μέσα. 
Δεν ξέρω τι με έσπρωξε να τα δοκιμάσω. Μόλις όμως τα φόρεσα, ξύπνησε μέσα στο μυαλό μου η ανάμνηση. Γλυκειά και ζεστή. Γλυκειά, σαν το 'μπα και ζεστή σαν την ψεύτικη γούνα, από τα μποτάκια του 1983. 
Τα αγόρασα αμέσως και τα φόρεσα για να βγω έξω, βάζοντας τα παλιά στη σακούλα. Ήθελα να θυμηθώ, να νοιώσω λίγο από εκείνη τη ζέστη. 
Τα φορούσα και σήμερα όλη μέρα. Είναι τα πιο ζεστά παπούτσια που έχω φορέσει ποτέ. 
Σαν αυτά που πήρε κάποτε ο 'μπας μου...

14 σχόλια:

balanced girl...not είπε...

τι όμορφη ανάρτηση!!!...και ζεστή ;)

paliokoritso.... είπε...

Είδες τί όμορφο και γλυκό συναίσθημα σου προκαλούν πολλές φορές οι αναμνήσεις?
Πολύ γλυκιά ανάρτηση!

Tremens είπε...

Γαμώτη σου, με συγκίνησες...

Xristina @ Dear e-diary είπε...

Μπορεί να μην υπάρχει η ντίσκο αλλά εσύ μπορείς να στριφογυρίζεις όπου θέλεις!!

Μας συγκίνησες...

Unknown είπε...

Ζεστη αναμνηση,ζεστη αναρτηση!Ειχα και εγω τετοια μποτακια μεχρι που καηκαν οι σολες!
Την καλημερα μου

Unknown είπε...

Πολύ συγκινητική ανάρτηση..τα μικρά, απλά, καθημερινά αρκούν για να γίνουν μεγάλα, όμορφα και ξεχωριστά!

Riccie Finestra είπε...

κάθε αντικείμενο έχει μέσα του άπειρες αναμνήσεις γαμώτο...

serenata είπε...

Καρεκλάδικα......
Που το θυμήθηκες;
Πολύ ζεστή ανάρτηση.

dimiscon είπε...

balanced girl...not Ζεστή, ναι! Απ'όλες τις απόψεις!
paliokoritso Αναμνήσεις.Πρέπει να τις διατηρούμε.
Dear e-diary Μην επιμένεις... δεν πρέπει... (Δε θέλω και πολύ να τα παίξω Τραβόλτα). Χαχα.
Gatos SeOistro Κάηκαν με την καλή έννοια, ελπίζω (χορεύοντας!)
Meli Kanella Αστειεύεσαι; τα μικρά έχουν αξία!
JonyG Οι αναμνήσεις είναι η ζωή μας...
serenata Δεν ήταν καταπληκτικά; Οι καρεκλάδες και οι ροκάδες σε αέναο πόλεμο! Μπραχαχαχα!

4 seasons είπε...

Με συγκίνησες, γονείς...πόσο τελικά μας καθορίζουν και μας στιγματίζουν

dimiscon είπε...

georgia lam : Πράγματι καθορίζουν την πορεία μας στη ζωή...

marronblogger είπε...

Καλά έκανες! Μαζί σου... Καλό Σαββατοκύριακο

dimiscon είπε...

marronblogger Νά'σαι καλά!

astroneraidoula είπε...

Είσαι πολύ γλυκός! Με γεια τα καινούργια σου μποτάκια!