Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

ΔΕΗ

Είναι εκπληκτικό το πώς, σε μια εποχή οικονομίας, που όλοι(;) σκεφτόμαστε πώς θα επιβαρύνουμε λιγότερο το περιβάλλον, η ΔΕΗ έκανε τη διαφορά!
Αποφάσισε να αλλάξει τη μορφή του λογαριασμού ρεύματος. Τον έκανε αναλυτικότερο. Έτσι είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε επακριβώς πόσα χρήματα πληρώνουμε και για ποιον φορέα. Μ'αυτόν τον τρόπο, καταλαβαίνουμε πόσα από τα λίγα χρήματα που έχουν μείνει πλέον στις τσέπες μας πάνε πραγματικά στην καημένη την ΔΕΗ και πόσα στους παρατρεχάμενους που της έχουν γίνει κολλιτσίδα.
Μ'αυτό το σκεπτικό λοιπόν, γιατί δεν βρίσκω άλλο λόγο για τον οποίο θα έμπαινε η ΔΕΗτσα σε τόσο κόπο, έκανε το λογαριασμό διπλό! Χρησιμοποίησε δηλαδή για κάθε ένα φύλλο λογαριασμού, άλλο ένα φύλλο από το ήδη χοντρό χαρτί που χρησιμοποιούσε και πριν! Το τύπωσε κι όλας μ'αυτό το καταπληκτικό, οικολογικής συνείδησης, μελάνι κι έτοιμος ο νέος λογαριασμός. Μετά πήγε και τον διαφήμισε και στην τηλεόραση. "Κοιτάξτε εγώ! Νέος λογαριασμός και χωρίς να σας χρεώνω κι από πάνω". Συγκινήθηκα...
Θα μου πείτε τώρα εσείς, "εδώ χρησιμοποιούμε τρόπους παραγωγής ρεύματος που ανήκουν σε άλλο αιώνα (ίσως και σε άλλο πλανήτη, τώρα που το ξανασκέφτομαι) και εσύ στέκεσαι σε μερικά εκατομμύρια φύλλα χαρτιού που χρησιμοποιούνται έξτρα κάθε μήνα;"
Καλή μου ΔΕΗ: Εγώ, όπως ίσως και άλλοι συνάνθρωποί μου, σε πιστεύω. Είσαι καλή και λάμπεις μέρα-νύχτα πάνω από τα κεφάλια μας... Οι άλλοι φταίνε που σε πληρώνω ακριβά. Τώρα ξέρω. Γι'αυτό, σε παρακαλώ να μη μου ξαναστείλεις αυτήν την ανάλυση. Αν μπορείς μάλιστα, αυτά τα λίγα λεπτά που γλυτώνεις από μένα και το φυλλαράκι χαρτιού που σου εξοικονομώ, δώστα σε 'κανα κοινωφελές έργο. Ή στα παιδάκια που δεν έχουν ρεύμα, αλλά δεν τα απασχολεί, γιατί δεν έχουν ούτε νερό. Να πιούνε. Για ρώτα και τους διευθυντές σου, που μόλις άλλαξαν τα αυτοκίνητά τους με άλλα, μεγαλύτερου κυβισμού...
Με αμέριστη αγάπη και συμμεριζόμενος τις καλές σου προθέσεις
Δημήτρης Κωνσταντίνου

Δεν υπάρχουν σχόλια: