Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Συγγνώμη, σκόνταψα!


Στο σημερινό γραφτικό, θα μιλήσουμε,  αγαπημένοι μου φίλοι, δηλαδή εγώ θα μιλάω κι εσείς θα ακούτε, για την απόλυτη δικαιολογία! «Συγγνώμη»!


Είχα πάει λοιπόν, προ καιρού, σε πολυκατάστημα, γνωστό για τα αρώματά του. Ήθελα να αγοράσω ένα άρωμα στην καλή μου, ήταν η γιορτούλα της και μπήκα μέσα με περισσό θάρρος, γιατί έχω και μια αγοραφοβία. Όταν δε, τα καταστήματα είναι και ναοί του γυναικείου καλλωπισμού, καταναλωτισμού και ναρκισσισμού, τότες είναι που μου ’ρχεται μια σκοτοδίνη, να φύγω, να πάω αλλού.

Παρόλα αυτά μπήκα. Και ψώνισα. Και έφτασα στο ταμείο. Και ήρθε μια κυρία, πάτησε επάνω στο πόδι μου και συνεχίζοντας να πατά –και να ισορροπεί- πάνω στο πόδι μου, αφού το άλλο το είχε με χάρη στον αέρα, τέντωσε τα φιδίσιο της κορμί (σκέτο ανακόντα, σε χώνεψη ρινόκερου) και ζητώντας μου «συγγνώμη», άφησε κάποιο αντικείμενο στον πάγκο του ταμείου, μπροστά μου. Θέλησα να διαμαρτυρηθώ, αλλά με πρόλαβε ο αγκών της μέσα στο στόμα μου και μου το βούλωσε. «Συγγνώμη» ξαναζήτησε, δε λέω, αλλά εγώ την πήρα την αναρρωτική.

Με αυτό το τρομερό όπλο, πολλοί συνάνθρωποί μας έκαναν και καριέρα μπορώ να σου πω.

Κάποιοι, «συγγνώμη γλίστρησαν» μέσα σε μια καμαριέρα! Άλλοι, «συγγνώμη πέρασαν καναδυοτριατέσσερα κόκκινα φανάρια». κλπ κλπ. Δεν θα πω κι άλλα, γιατί έχω και πίεση 40.

Δεν ξέρω όμως ΠΟΤΕ θα σταματήσουμε να δεχόμαστε τις συγγνώμες. «Συγγνώμη, αλλά η συγγνώμη σας δε δίνει έγκριση, μάλλον θα έχετε υπερβεί το όριο». Μας’ τη και φύγε. Κρετίνε.

Αν ήμασταν σωστοί και κύριοι, δεν θα ζητούσαμε συγγνώμη. Δεν θα χρειαζόταν. Γιατί δεν θα κάναμε κάτι για το οποίο θα έπρεπε να απολογηθούμε. 

Και, όπως λέει και κάποιο κινέζικο ρητό : «Από τότε που βγήκε η συγγνώμη, χάθηκε το φιλότιμο».

Αυτό.





5 σχόλια:

Tremens είπε...

Μέσα στη γενικότερη αγένεια της πλειοψηφίας των συνανθρώπων μας η συγνώμη πλέον μοιάζει σα μια εκνευριστική καραμέλλα. Η συγνώμη έχει αξία μόνο αν έχεις πραγματικά μετανοιώσει κάτι και θέλεις να επανορθώσεις, αρχικά λεκτικά και μετά με πράξεις. Η μαντάμ που σε πάτησε και η κάθε μαντάμ – κύριος – νέος – νέα κλπ που σου φέρονται με αγένεια και πετούν ένα συγνώμη όταν ο ηλίθιος εγκέφαλός τους τους το επισημάνει το μόνο που αξίζουν είναι ένα χαστούκι μεσ στα μούτρα για να το ξανασκεφτούν καλύτερα...

mahler76 είπε...

είναι παλιό άλλωστε το από τότε που βγήκε η συγνώμη καταργήθηκε το φιλότιμο. Καλή σου μέρα :)

dimiscon είπε...

Tremens : Δεν μπορούν να σκεφτούν καλύτερα. Ως εκεί φτάνει το άι κιού.

mahler76 : Δυστυχώς, η παλαιότητα του ρητού, δεν έχει αφαιρέσει τίποτε από την αλήθεια του.

Ανώνυμος είπε...

Έχει γεμίσει ο κόσμος δίποδα αγαπητέ. Ζώα εννοείται!

Ρ.Α. Με Μαγιό

dimiscon είπε...

Ρ.Α. Με Μαγιό : Ζώα εννοείτε; Ναι ζώα εννοείτε. Εννοείται.